آرام

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ آبان ۹۶، ۱۴:۲۹ - جنابــــــــ دچار
    عجب...
  • ۲۱ مرداد ۹۶، ۱۰:۳۴ - دُچــــ ــــار
    +

💡 کار باید تشکیلاتی باشد

اساس کار، تشکیلات است.تا تشکیلاتی نباشد، هیچ چیزی براساس آن نمی شود بنا کرد: بدون سازماندهی، بدون تشکیلات، مدیریت و کار پیش نمی رود. این نه به معنای گم شدن در هفت توی بوروکراسی و دیوان سالاری است، بلکه به معنای بودن تشکیلات، بودن و وجود یک مسئول و وجود یک مرکز فکر است.

بیانات در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاههای شیراز، 14/02/1387


خشت اول. تشکیلات انقلابی، زمینه ساز حاکمیت امام بر امّت واحده

تشکیلات انقلابی برای فراهم نمودن تمهیدات ساخت جامعهء اسلامی دارای ولایت، تکلیف سنگینی برعهده دارد که برای انجام آن لازم است دو اقدام مهم  انجام دهد.

اول اینکه بستری فراهم کند برای ایجاد هیأت اجتماعی انسان هایی که دارای ولایت هستند؛ یعنی هم افزایی و انسجام بین نیروهای ولایت مدار

دوم اینکه با بهره مندی از توان و ظرفیت نیروهای ولایت مدار زمینهء ولایت مداری یعنی وابستگی و پیوستگی فکری و عملی با امام را در آحاد جامعه فراهم سازد؛ یعنی بستری شود برای رویش امّت واحدهء دارای ولایت و حاکمیت امام در جامعه به معنای واقعی کلمه، که لازمهء این کار در وهلهء اول شناخت عمیق و فهم درست از ولایت مداری و ویژگی های افراد دارای ولایت است و در وهلهء دوم عزم و ارادهء راسخ جمعی برای پیاده سازی آن در جامعه است.

ادامه دارد....


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی